• يکشنبه, 9 ارديبهشت 1403
  • EN
شكست مفتضحانه دشمن در كمپین تحریم انتخابات با هوشیاری ملت
🔸نتیجه انتخابات هرچه باشد پیروزی مردم وفادار و فهیمی است که علیرغم همه مشکلات و گله‌مندی با مشارکت حداکثری خود این حماسه باشکوه را رقم زدند.

🔸به حول و قوه الهی و با عنايت خاصه آقاامام زمان(عج)، مردم ولایی، بصیر، انقلابی و همیشه درصحنه ایران اسلامی با لبیک به ندای هل من ناصر رهبر حکیم و فرزانه خود و تأسی از شهدای والامقام، با حضور پرشکوه در میدان سرنوشت‌ساز انتخابات ۱۱ اسفند، مشت محکمی بردهان کثیف مزدوران یاوه گو و بدخواه نظام و ایران اسلامی زده و بزرگترین پروژه و کمپین تحریم انتخابات،که از یکسال گذشته توسط دشمنان خارجی و دنباله‌های داخلی آنان طراحی شده و در ۴۵ سال گذشته بی سابقه بود، را با شکست مفتضحانه مواجه نمودند.

🔸حال نوبت نمایندگان منتخب و مسئولین است که با اقدامات سازنده و تلاش انقلابی در رفع نارسایی‌ها و مشکلات کشور، قدرشناسی خود را نسبت به این مردم قهرمان به منصه ظهور برسانند.

🔸جا دارد از مردم همیشه صحنه و همه نامزدهای محترم و ستادها و طرفداران آنان، عوامل اجرایی و نظارتی و نیروهای انتظامی، امنیتی ، اطلاعاتی و نظامی که در خلق این حماسه نقش داشتند صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و به برادر عزیزمان جناب آقای سید محمد مهدی میر باقری، منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری، جناب آقای دکتر گلرو،جناب آقای عجم،جناب آقای عربی و جناب آقای علیزاده که توانستند اعتماد مردم استان  را کسب نمایند تبریک و تهنیت گفته و برایشان آرزوی موفقیت و خدمتگزاری شایسته داشته باشیم.

🔸دوستان رقابت‌های انتخاباتی به پایان رسید و دوران وحدت و همدلی و دست به دست هم دادن برای سازندگی حوزه انتخابیه ، استان و کشور آنگونه که شایسته ایران اسلامی و این مردم بصیر می‌باشد آغاز شده است.اجرتان با خدا و شهدا

           حبیب الله اقیان                                                          علیرضا شربتدار 

رییس شورای اسلامی شهر مهدیشهر                                          شهردار مهدیشهر


🔰صفحات رسمی و کانال های اطلاع رسانی روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر مهدیشهر 

🔶 ایتا : https://eitaa.com/mahdishahr_ir

🔷  تلگرام : https://t.me/mahdishahr_ira

🆔  اینستاگرام: https://instagram.com/mahdishahr_ira?utm_source=qr&igshid=OGU0MmVlOWVjOQ%3D%3D

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0